אמנת השירות של "דבש לוצ'אנו וג'ק סוכנות לביטוח בע''מ"

אנו בדבש לוצ'אנו וג'ק סוכנות לביטוח  מחויבים לפעול על-פי חזון החברה ולטובת לקוחותינו

זמינות ויעילות
אנו מתחייבים לזמינות ויעילות במתן מענה אישי לכל לקוח ומחויבים להעמיד לרשותו מגוון ערוצי התקשרות עמנו: דואר אלקטרוני,  פקס, דואר, מענה אישי טלפוני. כל הפרטים ליצירת קשר עמנו  לרבות ימי עבודה, שעות פעילות ומועדי השירות מפורסמים באופן שוטף באתר של הסוכנות ומתעדכנים מעת לעת. אנו מתחייבים למתן מענה ברור, יעיל ובזמן סביר. אנו פועלים במסירות מלאה לפתרון צורכי הלקוח.

 
שקיפות ופשטות
אנו שואפים להעניק ללקוח יחס אישי ואוהד לספק לו חווית שירות קלה ונעימה. לדבר עמו בשפה פשוטה ומובנת, לשקף ולפשט את השלבים הנדרשים לביצוע בקשותיו וללוות אותו בתהליכי הבירוקרטיה הנדרשים.

 
כבוד והגינות ללקוח
אנו עומדים על זכותו של הלקוח לפרטיות ועל כן אנו מתחייבים לפעול להגנה על המידע השייך ללקוח ולשמור על סודיות השיחות עימו ועל פרטיותו בהתאם להוראות הדין.בפעילות שלנו עם לקוחותינו נפעל ביושר ובהגינות ונכבד את זמנו בהתאם.

 
מקצועיות
הביטוח הינו מהנכסים החשובים והמשמעותיים של לקוחותינו, אנו מבטיחים להעמיד לרשות הלקוחות את מיטב המשאבים  כדי  לספק את הפיתרון המיטבי לצרכיו והעדפותיו האישיות של הלקוח בכל פניה.

 אנחנו כאן בשביל הלקוח
למתן מענה ראשוני והמשך ליווי הלקוח עד לסיום ביצוע בקשותיו ומימוש זכויותיו  לשביעות רצונו תוך עדכון הלקוח בשלבי הביצוע ושיתופו במידע  הרלבנטי בטיפול בקשותיו.
 
 
 זמני מענה
סוג הבקשה
זמני מענה
פניית לקוח לעניין תיאום פגישה       
תוך שבעה ימי עסקים    
מתן מענה ראשוני לפניית לקוח
תוך שני ימי עסקים  
פניית לקוח לקבלת מסמכים
עבור מסמכים הנמצאים ברשותינו  - תוך שבעה ימי עסקים.עבור מסמכים שאינם נמצאים ברשותינו - תוך   פרק זמן סביר ובכפוף לקבלת המידע מהקופה.